شادمهر - گمت کردم

شادمهر عقیلی گمت کردم

شادمهر - گمت کردم

شادمهر عقیلی گمت کردم

دانلود

دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی, دانلود آهنگ شادمهر عقیلی, دانلود آهنگ گمت کردم, دانلود آهنگ گمت کردم شادمهر عقیلی, دانلود آهنگهای جدید ایرانی, دانلود آهنگهای شادمهر عقیلی, شادمهر عقیلی, گمت کردم

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید لیلا فروهر دوست دارم

دانلود آهنگ جدید لیلا فروهر خیلی دوست دارم


به      تو      احساسی      دارم      که      بینهایت      کمشه      هرجا      میرم      دله      من      عشق      تو      دور      و      ورشه      نمیدونی      برای      تو      دلم      چجوری      تنگه      وقتی      به      تو      فکر      میکنم      چقدر      برام      قشنگه      خیلی      دوست      دارم      من      از      فکر      تو      شبا      بیدارم      من      از      زندگی      بی      تو      بیزارم      عزیزم      خیلی      دوست      دارم      خیلی      دوست      دارم      واسه      تو      چیزی      کم      نمیزارم      واسه      تو      خوشبختی      میارم      عزیزم      خیلی      دوست      دارم      گذر      زمان      با      تو      حس      نمیکنم      اصلاً      اینو      بدون      عشقم      جز      خوبی      نمیبینی      از      من      نمیدونی      حالم      تو      که      نیستی      خیلی      بد      میشه      نمیدونی      دنیا      واسه      من      چجوری      رد      میشه      خیلی      دوست      دارم      من      از      فکر      تو      شبا      بیدارم      من      از      زندگی      بی      تو      بیزارم      عزیزم      خیلی      دوست      دارم      خیلی      دوست      دارم      واسه      تو      چیزی      کم      نمیزارم      واسه      تو      خوشبختی      میارم      عزیزم      خیلی      دوست      دارم      کاری      کردی      دنیا      واسه      من      قشنگ      و      زیبا      شه      عاشق      تو      بودن      برام      معنی      زندگی      باشه      غمی      نمیمونه      برام      با      تو      تا      ته      دنیا      تا      تویی      کنارم      میدونم      نمیمونم      تنها      خیلی      دوست      دارم      من      از      فکر      تو      شبا      بیدارم      من      از      زندگی      بی      تو      بیزارم      عزیزم      خیلی      دوست      دارم      خیلی      دوست      دارم      واسه      تو      چیزی      کم      نمیزارم      واسه      تو      خوشبختی      میارم      عزیزم

دانلود

نظرات (۴)

خیلی اهنگ قشنگی است
عاشقشم-فوق العادست
عالی بود خیلی دوسش داشتم
بد نبود ولی عالیم نبود 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی