شادمهر - گمت کردم

شادمهر عقیلی گمت کردم

شادمهر - گمت کردم

شادمهر عقیلی گمت کردم

دانلود

دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی, دانلود آهنگ شادمهر عقیلی, دانلود آهنگ گمت کردم, دانلود آهنگ گمت کردم شادمهر عقیلی, دانلود آهنگهای جدید ایرانی, دانلود آهنگهای شادمهر عقیلی, شادمهر عقیلی, گمت کردم

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ تیتراژ سریال بزم آخر حمید عسکری

دانلود آهنگ تیتراژ سریال بزم آخر حمید عسکری

دانلود آهنگ تیتراژ سریال بزم آخر حمید عسکری

تیتراژ پایانی سریال بزم آخر از شبکه ۲ با صدای حمید عسکری در نوروز ۹۴ + متن شعر آهنگ

خدایا هرجا رو کردم به غیر از تو زمین خوردم روزامو غم گرفت وقتی تو رو از خاطرم بردم هوامو داری با اینکه فراموشم شدی گاهی گرفتی دستمو وقتی گذاشتم پا تو هر راهی غیر تو این همه هوامو کی داره حوصله ی گریه هامو کی داره سایه اتو برداری از سرم مردم هوامو داری نفس کم آوردم مگه محتاج تو بودن غرور و ذره ای کم کرد به پای تو زمین خوردن منو کلی بزرگم کرد هوامو داری با اینکه هوام از غیر تو پُر بود خدایا خوبیای تو واسم دور از تصور بود غیر تو اینهمه هوامو کی داره حوصله ی گریه هامو کی داره سایه اتو برداری از سرم مردم هوامو داری نفس کم آوردم

آهنگ : حمید عسکری تنظیم : پوریا حیدری این آهنگ تیتراژ سریال بزم آخر می باشد از ادامه دانلود کن !

تیتراژ سریال بزم آخر حمید عسکری

  • ۹۴/۰۱/۰۶
  • a2230028 xc

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی