شادمهر - گمت کردم

شادمهر عقیلی گمت کردم

شادمهر - گمت کردم

شادمهر عقیلی گمت کردم

دانلود

دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی, دانلود آهنگ شادمهر عقیلی, دانلود آهنگ گمت کردم, دانلود آهنگ گمت کردم شادمهر عقیلی, دانلود آهنگهای جدید ایرانی, دانلود آهنگهای شادمهر عقیلی, شادمهر عقیلی, گمت کردم

  • ۰
  • ۰

متن اهنگ بابک زنجانی تی ام بکس Tm Bax

TM Bax Babak Zanjani1 متن آهنگ جدید تی ام بکس بنام بابک زنجانی

متن آهنگ جدید تی ام بکس بنام بابک زنجانی Text New Song By Tm Bax Called Babak Zanjani

دانلود آهنگ جدید تی ام بکس بابک زنجانی

میخوام راه راستو برم یه پای چپم میلنگه نمیدونم چرا دلم همش با مغزم میجنگه شاید برم یه حرکت گج و کنده عین بابک زنجانی تو راه راست نمیتونی بشی کله گنده عین بابک زنجانی شاید برم یه حرکت گج و کنده عین بابک زنجانی تو راه راست نمیتونی بشی کله گنده عین بابک زنجانی آدم فقیر ثروتمنده اگه از همه چی راضی باشه ولی خیلی فرق میکنه با بنده چون عمرا واسه کافی کافی باشه ببین الان مدیری مثله آقا مهران یه روز میبینی شدی پادشاه تهران میخوام راه به راه بگم پسر زنجانی ام هرجا بری واسه تو همه مجانی ان دلارارو بشمرن انگار صرافیم که حسودا بگن آدمای خلافین ولی شاید اصن پولی توی ایرون نی غلط کردیم شدیم خواننده ی ایرونی بابک زنجانی بابک زنجانی بابک زنجانی بابک زنجانی بابک زنجانی بابک زنجانی نیستم فامیل .. واسه همین نبوده چیزی مجانی یه مشت آدم روانی که میخوایم پولدار تر شیم از آقای زنجانی …. عینه پاپ کرن چون زندگیم راک اند روله عینه از بون یه عمره گشنه ولی دنباله پولیم زندگی ایده عاله میخوایم بکنیم به زوری آ..مثه تونی مونتانا پول مالیات و نمیدیم .. دلم گاهی شعر گاهی شعر میگه عینه مولانا ولی مغزم دنیارو میخواد اوباما میخوام راه راستو برم ولی پای چپم می لنگه نمیدونم چرا دلم همش با مغزم میجنگه شاید برم یه حرکت کج و گنده عینه بابک زنجانی با راه راست نمیتونی بشی کله گنده بابک زنجانی شاید برم یه حرکت کج و گنده عینه بابک زنجانی با راه راست نمیتونی بشی کله گنده بابک زنجانی یه عمره به گفتن فردا بیا چونکه نیستیم مثه بابک زنجانیا پسنداز داریم ماها روی ابرا زیاد هی اونم میگه نه فردا میام آرزو بدو بدو منم دنبالش خودم میرسم بهشون بی سفارش من یه شاهینم از نوع بی بالش توام بتازون فعلاً ببر حالش هرچی میریم جلو بن بست راه ترس داریم رد بشیم از رو پلا خم میشم جلو تا کمر دو لا توام خوشحال و بالا بنداز کلاه بابک زنجانی

  • ۹۴/۰۱/۰۹
  • a2230028 xc

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی