شادمهر - گمت کردم

شادمهر عقیلی گمت کردم

شادمهر - گمت کردم

شادمهر عقیلی گمت کردم

دانلود

دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی, دانلود آهنگ شادمهر عقیلی, دانلود آهنگ گمت کردم, دانلود آهنگ گمت کردم شادمهر عقیلی, دانلود آهنگهای جدید ایرانی, دانلود آهنگهای شادمهر عقیلی, شادمهر عقیلی, گمت کردم

  • ۰
  • ۰
دانلود آلبوم جدید مهدی یراحی مثل مجسمه

دانلود آلبوم جدید مهدی یراحی مثل مجسمه

رایگان دانلود کنید آهنگ های ایرانی 94 با چهار کیفیت اصل و اورجینال و کم حجم لینک مستقیم

مهدی یراحی عنوان مثل مجسمه را برای آلبوم جدیدش برگزیده است. آلبومی که قرار بود تا پایان زمستان 93 به بازار عرضه شود اما این تاریخ به بهار 94، و احتمال زیاد اردیبهشت ماه، موکول شد. این خواننده طی ماه های اخیر بابت آلبوم و فعالیت های آینده اش رویه سکوت را در پیش گرفت. فقط چند عکس از روند تولید اثر جدیدش را در صفحه شخصی خود به اشتراک گذاشت. او حتی در برنامه های تحویل سال تلویزیون هم حضور پیدا نکرد تا شایعات پیرامون این اثر قوت بگیرد.


دانلود آلبوم جدید مهدی یراحی مثل مجسمه

  • ۹۴/۰۱/۰۷
  • a2230028 xc

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی