شادمهر - گمت کردم

شادمهر عقیلی گمت کردم

شادمهر - گمت کردم

شادمهر عقیلی گمت کردم

دانلود

دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی, دانلود آهنگ شادمهر عقیلی, دانلود آهنگ گمت کردم, دانلود آهنگ گمت کردم شادمهر عقیلی, دانلود آهنگهای جدید ایرانی, دانلود آهنگهای شادمهر عقیلی, شادمهر عقیلی, گمت کردم

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید سامی بیگی فدا شم

دانلود آهنگ سامی بیگی به نام فدا شم

دانلود آهنگ جدید سامی بیگی فدا شم

 

آهنگی جدید با صدای سامی بیگی در سال 94 آماده شد … دانلود آهنگ شاد فدا شم از سامی بیگی + شعر اهنگ

تو دلم همیشه هستی پیش روم اگه نباشی
عاشقت که میشه باشم آرزوم که میشه باشی
دوری و ازم جدایی ولی کنج دل یه جایی داری
مثل نبضی تو وجودم که میزنی و بی صدایی
شبا وقتی تو تنهایی پریشونه
سراغتو میگیره این دل  دیوونه
جواب خستگیهام تویی درمونم
خودت نیستی هنوزم از تو میخونم
تو فکر داشتنت مثله خود مجنونم
امید آخرم عشقت شده جونم
از این شبهای دلتنگی دیگه خستم
از این حسی که اسمشو نمیدونم
کس نمیدونه این دل دیوونه وقتی میگیره از تو میخونه
من فقط میخوام که باشم تا برای تو فدا شم
کس نمیدونه این دل دیوونه وقتی میگیره از تو میخونه
من فقط میخوام که باشم تا برای تو فدا شم

دانلود آهنگ با کیفیت 320 در ادامه……..


دانلود آهنگ جدید سامی بیگی فدا شم

  • ۹۴/۰۱/۰۶
  • a2230028 xc

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی