شادمهر - گمت کردم

شادمهر عقیلی گمت کردم

شادمهر - گمت کردم

شادمهر عقیلی گمت کردم

دانلود

دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی, دانلود آهنگ شادمهر عقیلی, دانلود آهنگ گمت کردم, دانلود آهنگ گمت کردم شادمهر عقیلی, دانلود آهنگهای جدید ایرانی, دانلود آهنگهای شادمهر عقیلی, شادمهر عقیلی, گمت کردم

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ تیتراژ سریال سر به راه اهورا ایمان

دعا می‌کنم

خواننده: اهورا ایمان

آهنگساز: اهورا ایمان

ترانه‌سرا: اهورا ایمان

تنظیم‌کننده: علیرضا ظریف

نوازنده: احسان نی‌زن (کمانچه)

میکس و مستر: امید اکبری

عکاس: امیر نیکبخت

طراح: 


اگر بی تو باشم نمونم نباشم

به جز این منِ بی‌نشونم نباشم

دعا می‌کنم بی غمِ حضرتِ عشق

همین خسته‌ی نیمه جونم نباشم


گرچه تسلیم موج گناهم ولی

با تمام وجودم دعا می‌کنم

در شب کوچ غمگین ماه کبود

از ته دل خدا مو صدا می‌کنم


ببین،به کنج غم نشستمو

بگیر،سراغ قلب خسته‌مو

بیا،بیا که دل شکسته مو

به جز تو محرمی ندارم


اگر،غریق موج حسرتم

نمانده صبر و طاقتم

بیا که همدمی ندارم


گرچه تسلیم موج گناهم ولی

با تمام وجودم دعا می‌کنم

در شب کوچ غمگین ماه کبود

از ته دل خدا مو صدا می‌کنم


لینک دانلود 320

یه کار بی نظیر دیگه از اهورا ایمان عزیز...

مرسی از سلیقه ی تهیه کننده های سریال شبکه تهران


پاسخ

سحر

یکشنبه 2 فروردین 1394 - 03:01

مثل همیشه عالی <3


پاسخ

سحر

یکشنبه 2 فروردین 1394 - 03:07

مثل همیشه عالییییییییییییییییییییییییییییی <3


پاسخ

باران

یکشنبه 2 فروردین 1394 - 04:33

خیلی کار قشنگیه.خیلی خاصه با اینکه ریتم نوحه داره ولی ملودی اینقدر مدلاسیون زیبایی شده که کارو شیرین و دوست داشتنی کرده


پاسخ

hamed

یکشنبه 2 فروردین 1394 - 04:42

Ostad iman ali bud va bazam ba ehsas. Payande bashid


پاسخ

امیر احسانی

یکشنبه 2 فروردین 1394 - 05:37

خیلی خوب بود اهورا،عالی بود یک دل سیر گریه کردم باهاش.بیشتر از صد دفه گوش دادم.فقط میتونم بگم عیدمو ساختین عمو اهورا دم شما گرم.واقعا مرسی اهورا ایمان


پاسخ

مهدیس

یکشنبه 2 فروردین 1394 - 09:26

عالی بود.. امیدوارم به زودیه زود کارای بی نظیر دیگه ای از ایشون ببینیم


پاسخ

پوریا شیرانی

یکشنبه 2 فروردین 1394 - 09:31

ماشاالله. درود بر اهورای عزیز. اثری زیبا با صدایی دلنشین و شناسنامه دار. امیدوارم موفق باشی مثل همیشه.


پاسخ

ایمان

یکشنبه 2 فروردین 1394 - 09:58

زیبا بود اهورا جان

بعد اینک کم لطفی خوانندگانی که به وسیله تو اسمشون سر زبونها افتاد رو دیدم و متعاقب اون کار تو با خواندگانم درجه 3 ...


خیلی دلم برای غریبیت سوخت ..از بی وفایی دنیا ..دنیایی که ادماش مث همیشه به راحتی زود گذشتشون رو فراموش میکنند

خدا رو شکر با تکیه بر اعتماد به نفس خودت و کمک خدا دوباره اسمت بر سر زبونها افتاد .

یه حدیثی امام علی داره که میگه بالاترین سرمایه اعتماد به نفس است خود من که از صمیم قلب دوست داشتم فکر نمیکردم بتونی تو این مقوله موفق باشی


پاسخ

shayan60

یکشنبه 2 فروردین 1394 - 10:16

دعا میکنم . به به واقعا یک شاهکار دیگه از اهورا ایمان عزیز به امید روزی گه بیایم برج میلاد کنسرت ایشون چون واقعا باعث افتخار است که ایشون را از نزدیک دید


پاسخ

مینا

یکشنبه 2 فروردین 1394 - 10:46

لطیف و زیبا. ممنون


پاسخ

امیر

یکشنبه 2 فروردین 1394 - 10:54

مثل همیشه یک کاربسیار با ارزش و زیبا از استاد اهورا ایمان عزیز ... واقعا لذت بردم


پاسخ

حنا

یکشنبه 2 فروردین 1394 - 14:05

عالی بود


پاسخ

امیر

یکشنبه 2 فروردین 1394 - 14:57

ای جانم اهورا تبریک برای این کار زیبا تبریک تبریک تبریک


پاسخ

پرهام

یکشنبه 2 فروردین 1394 - 15:06

این دو گانگی زبان از ترانه سرایی با این سابقه بعیده

"نمونم" نباشم

"نمانده" صبر و طاقتم

.

آقای ایمان! ترانه های اخیر شما ضعف پرداخت دارند، شما تحصیل کرده ی ادبیات هستید، شما درست ننویسید چه کسی قراره درست بنویسه؟


پاسخ

همتا اهورایی

یکشنبه 2 فروردین 1394 - 16:36

فوق العاده بود

واقعا دستتون درد نکنه

ممنونم


پاسخ

امیر فدایی

یکشنبه 2 فروردین 1394 - 22:52

خیلی عالی بود استاد.کاملا مشخصه که یک روند حرفه ای در خوانندگی تون دنبال میشه.انشاالله امسال هم البوم بدین هم کنسرت.بی صبرانه منتظر کنسرت تون هستم.زنده باشین استاد اهورا ایمان

  • ۹۴/۰۱/۰۳
  • a2230028 xc

اهورا ایمان

سر به راه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی